Lillasyster och Storebror

(Fotot är hämtat från Hannes och Sigrids blogg)
 
26 augusti blev mitt gudbarn Hannes storebror. Har följt detta på avståd, Stockholm ligger för långt borta för att vara nära. Men om allt går som planerat kommer jag åka dit om ett tag, på lite långledigt. För visst vill man träffa en stolt Storebror och en yttepytteliten Lillasyster.
 
Skickade små paket och ett par kort.
 

Det blev inget typiskt barnkort till Sigrid. Jag kände inte alls för det där gulliga typiska rosa. Bokstäverna blev gröna för jag köpte en pyjamas (eller vad det heter..... :) ) som var grönmönstrad. Jag gillar nog grönt till bäbisar, för när jag tänker efter så har jag köpt det förut. Men det blev ett lila paket i alla fall.
Det var ju inte bara Sigrid som skulle firas. Att Hannes blev storebror, antagligen en av den bästa sorten, ska oxå firas.
Detta är det senaste på pysselfronten.... men jag har fler projekt på gång! Det kommer mera snart!
 
Dagens plus: 7A kom tvåa i klasskampen 2012. De var helt otroligt bra!
Dagens minus: De själviska människorna gjorde entre idag igen. Makalöst!
Dagens fundering: Lite funderingar på hur excel fungerar. Men vi fixade allt vi behövde kunna :)
 


Kommentarer
Diana

Paketet är lila så man ska förstå att det är från dig :)

2012-09-11 @ 21:35:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0