Tack!

I början av terminen var det dags att tacka av ett par kollegor. Det kan låta lite konstigt, för det är inte så vanligt att man börjar läsåret med avtackningar. Men så kan det bli ibland.
 
Jag gjorde därför två tackkort.
 
Detta är en textstämpel jag gillar. Har använt den oftare än jag trodde när jag köpte den.
 
Kort nummer två blev helt utan stämplar, det är ovanligt för att  vara mig. Använde istället färgglada papper. Hittade en alfabetdie som varit borta och det passade perfekt. Jag gillar verkligen stilen och storleken är perfek för kort.
 
Lite glitterlim är alltid trevligt! Så använde jag de små fjärilarna som jag stansat i svart cardstock. En fin stans som jag har lånat av Diana, ska försöka att slippa lämna tillbaka den ;)
 
Idag har jag varit konstant trött. Det är helt värdelöst. Tror jag har en förkylning som ligger och lurar i kroppen som påverkar, för jag sover ju ordentligt....nästan... Vaknade idag med halsont och har därför druckit mycket te under dagen. Vem vet, det kan ju hjälpa.... Det gör absolut ingen skada.
 
Dagens plus: Alla skratt i arbetsrummet idag. Underbart!
Dagens minus: Halsont.
Dagens fundering: Vad sa du att du sa, sa du?
 


Kommentarer
Diana

App app! Mina fjärilar ska tillbaka :) Nån gång :)

2012-10-04 @ 22:06:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0