Vecka 21 - Många

Det blev visst inget bloggande i söndags. Jag kom hem sent efter att ha varit i Tranås under helgen. Jag passade på att stanna till hos Maria och fick te och macka och så kollade vi på Mästarnas Mästare och sedan blev det lite småprat oxå. Så ojsan kojsan så sent det blev hem. Men men, så blir det ibland. Men nu kommer vecka 21s foton. (Det känns lite bra att även Diana är sen med sina foton....)

MÅNGA prov att rätta. Tråkigt, svårt, jobbigt och tidskrävande. Ska sitta i helgen och försöka bli klar med alla matteproven nu när kemiproven är klara. Nästa år kan det väl bli fysik som nationellt prov? :)

 

 

MÅNGA glasskulor i Calippo Shots. Suverän sommarglass. En klar favorit!

MÅNGA nagellack. Jag tycker det är väldans fint med målade naglar och det blir en hel del nagellack. Lite olika nyanser, med och utan glitter, matta....ja det finns ett för varje tillfälle....men trots det så behöver jag ju någon mer nyans, iaf till sommaren. :)

 

Dagens plus: Friluftsdag med världens bästa klass

Dagens minus: Spänningsvärk i axlarna

Dagens fundering: Var tar tiden vägen?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0