Vecka 22 - Baksidor


Vissa teman är ju lättare än andra, denna tillhör dock den svåra kategorin. I och för sig finns det ju många baksidor man kan fota, men ändå inte..... svårt det där! Men här kommer mina foton iaf.

Jag tycker det är kul med baksidor på telefoner, även kallade skal :) (japp, gränser ska man tänja lite på...) Jag har själv haft Periodiska Systemet på en baksida, men det blev slitet och nu har det även gått sönder så jag har nu ett gamalt skal på. Denna baksida har Evelina på sin mob. Hon har själv limmat på blingstenarna och jag gillar det verkligen. Men ja skulle ju pilla loss de där stenarna på nolltid..... Suck! Men jag skulle vilja ha en sådan baksida på min mob oxå.....fast kanske lila istället.... :)

 

 

Mina elever frågade efter veckans fototema (omvärlden är involverad :) ) och de ställde genast upp med de snyggaste baksidorna :)

 

 

Under skolresan så kollade vi på skräckis tillsammans. Vi såg Wrong Turn, en film som jag inte hade valt om jag hade kunnat välja. Jag har väl inget emot skräckisar direkt, jag gillar att bli rädd. Men denna var liksom inte otäck på det där krypande psykologiska sättet. Här var monstrena några inavlade typer som blivit superstarka kannibaler. Baksidan av att se skräckfilmer är ju så klart mardrömmar, något man tydligen aldrig blir för gammal för. Men denna film skrämde mig inte så jag klarade mig, frågan är hur det gick för eleverna. En hel del av dem var vakna hela natten....men det kanske inte hade med filmen att göra :)

 

Dagens plus: Snart klar med alla nationella prov, nu är det bara Cdelen kvar för några elever som skrev provet i efterhand.

Dagens minus: Det är kallt

Dagens fundering: Betyg.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0