Vecka 27 - Seger/Vinst

Svåraste temat hittills. Löjligt svårt! Hade dock världens läge på foto häromdagen men jag körde ju bil samtidigt så.... Men visst hade ett foto på Jörgen Jönsson hemma i sin trädgård funkat bra i den kategori? :)
 
Istället blev det dessa foton.
 
Detta är min vinst från Orustscrappen. Har ännu inte använt mitt inkagold, men jag är sugen och jag ska göra det....jag ska bara.... :)
 
egnetligen vill ha Jörgen Jönsson då rå....). Det fick bli LLA som fick symbolisera vinsten.
 
Vinnare på pockettoppen. Av de tio böcker som finns på pockettoppen har jag läst fem. Dels är väl pockettoppen i sig en tävling med en vinnare (i detta full Buzz av Anders de la Motte) men även jag känner det som en vinst att vara en så flitig läsare. Jag har tjatat om det förut, men att läsa böcker är verkligen helt otroligt!
 
Sådär....då hoppas vi på ett roligare tema nästa vecka!
 
Dagens plus: Myspys med Maria
Dagens minus: Tiden har gått lite snabbt
Dagens fundering: När ska jag åka hemhem?
 
 


Kommentarer
Gunvor

Gillar dina tolkningar av temana och dina foton är så fina. Grattis till den egna vinsten förresten

Kram, Gunvor

Svar: Tack :)
Agneta

2012-07-09 @ 07:48:44
URL: http://gunvors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0