Vecka 26 - Spegelbilder

Den här veckan är speciell i fototriss, det var nämligen JAG som fick dra temat. Jag och Diana fikade i måndags och som överraskning hade Diana med sig trissburken och jag fick dra. Så jag drog ett svårt tema!
 
Spegelbilder....
 
Dax att kolla lite i backspegeln. Allt jag kan tänk på är MERGE! från ett Vänner-avsnitt. :)
 
Man kan ju inte annat än beundra spegelbilden på den snygga och coola bilen jag åker omkring i.
 
 
Ett något märkligt foto för att vara från mig. En Coca-cola-flaska, bara det det. Jag dricker ju inte ens det. Denna flaska (som är så gammal att det är en glasflaska) kommer från när jag vara ner i Österrike och pluggade. Den kom med hem sista kvällen. Väl hemma så tog jag med den till universitetet (vilken tur att jag pluggade på NO-sidan) och så gjorde jag spelgelprovet på den, alltså jag har själv gjort spegeln inuti flaskan. Tänk vad jag kan!
 
Dagens plus: Dexter
Dagens minus: Tvånget att rensa golvbrunnen i duschen. (Men så bra det blev när det blev klart!)
Dagens fundering: Dax att packa upp?
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0