Vecka 3 - Triss

Här kommer mitt valda ämne. När det väl blev draget så är det för mig helt oförklarligt hur jag tänkte. Vilket tråkigt tema....



Jag har valt att tolka temat på följande vis


Eleverna i vår klass spelar ofta kort på rasterna. Stod och pratade lite med dem när detta uppenbarade sig och jag fick hejda dem att spela vidare för jag skulle ta kort.... Knasigt, men de tyckte det var helt okej. Nu när jag ser fotot inser jag att det är åttor, och åtta anser jag vara mitt turnummer (vad nu det är.... :) ) Så det blev väl ett bra kort trots allt.


Ett något uppenbart kort kanske. På kylskåpet sätter jag upp mina trisslotter som det är vinst på. Jag hoppas ju varje gång på miljonerna.....men det brukar sluta med 25kronor. Men man har ju större chans att vinna om man köper lotter åtminstone.


Skoltröjor! Vår klass har ritat eget tryck och det tycker jag är helt suveränt. De har bra idéer och de genomför dem.

Dagens plus: Jag har kommit igång att scrappa Varje-dag-fotona från förra året. En dubbel-Lo för varje månad.
Dagens minus: Jag skippade att gå til vinden.
Dagens fundering: Är kalas alltid något bra?


Kommentarer
Angela

Åh dom där Ett-foto-om-dagen-fotona ja... jag kom igång så bra att scrappa januari och februari, sedan tog det liksom stopp ;)... och du fotade ju året efter mig, det betyder att jag ligger lite efter med scrappandet... men det SKA bli färdigt. Någon gång.

2012-02-04 @ 22:47:09
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0