Vecka 7 - Trappor

Ny vecka nytt tema. Denna vecka har det varit Dianas tema Trappor som varit inspirationen.


Det kändes sådär kul när jag fick veckans dragningsfilm från Diana. Jag hade precis bloggat Metall och hade där fotat metalltrappan på jobbet. Suck! Men skam den som ger sig!


Det finns fler trappor på jobbet. En spiraltrappa från marken till himlen....ungefär.


Inte en trappa vilken som helst, en rulltrappa.

Den känns lite bortglömd och övergiven. En trapp till....ingenstanset? En hemlig värld? Vad vet jag....

Dagens plus: Kontakt
Dagens minus: Att telefonen är knas och att jag kanske behöver klara mig utan den ett tag. Hualigen!!
Dagens fundering: Kan det inte bara få bli vår nu?




Kommentarer
lenislenis

Kul med fotoutmaningarna tycker jag!

Har varit med på några fotomaraton och då får man oxå såna uppgifter - kul!

2012-02-25 @ 11:53:26
URL: http://lenislenis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0