Har skrivit klart omdömen!

Idag fyllde jag i de sista omdömena för denna termin. Har skrivit för 10 klasser och det var inte alls roligt kan jag lova. Inte blir det bättre av att det system vi använder har otroligt dåliga förvalda alternativ att kryssa i. Ibland finns det inget som passar så får man liksom krysta fram något och sedan hoppas på det bästa. :)

Men, inget ont som inte har något gott med sig. Idag såg min jobbväska ut såhär


Helt tom.....bara plånboken och en apelsin följde med hem. Inte en grej att rätta. Inte något att skriva. INGET! Det var skönt, för jag har jobbat många kvällar och i helgen förra veckan.

I helgen var jag på ett jag-kan-väl-ändå-inte-vara-40-års-kalas. Konstigt, andra 40årskalaset på kort tid. Jag som bara är 20, typ, borde inte hänga så mycket med såna gamla människor :)

En stor fin present ska man ju ha med sig. Detta är inte vad som helst, utan en pizzaugn. En present man en gång fått kan man väl ge tillbaka? Den är ju mycket sparsamt använd! Det blev väl 1 gång för typ 15 år sedan... :) Så kanske kommer den till bättre användning i ett nytt hushåll? Nåja, det var inte bara denna plojpresent han fick utan vi hade även gått ihop och köpte en flaska whisky.

 

Slog även till med att göra ett grattiskort. Inte helt otippat kanske :) Otroligt vad jag gillar den där figuren, den passar till alla tillfällen! Eller ja inte ALLA, men väldigt många iaf. Denna gång gjorde jag även lite med kuvertet, det brukar jag ju inte göra.

 

Stjärnor borde man använda oftare! Det är ju superfint. Jag är även väldigt nöjd med sifforna. Är väldigt nöjd med att jag köpte den dien. Var inte helt övertygad om att det var något jag behövde, men jag har ju använt den riktigt ofta faktiskt.

 

40årskalaset var riktigt trevligt. Skojigt folk, god mat och musik. Men det där med att sjunga i mikrofon är inte min grej.....alls.... Så det hoppade jag över. :) Tiden rusade iväg och vips så var klockan ett par tre timmar över midnatt... oj oj oj.... inte alls planen. Men min förkylning mådde bra av vinet. Men idag känner jag att det tätnar i näsan och killar sådär konstigt i halsen igen.... Har druckit te ikväll och tycker att det känns riktigt bra. Dax att sova kanske, imorgon blir det Säffle igen och kurs på kvällen. Tjofaderittan vad jag inte är förberedd för det. Hinner nog trixa lite med det imorgon på jobbet.....tror jag :)

Dagens plus: Guldstjärna
Dagens minus: Att det är så kallt.....jag vill ha vår nu.
Dagens fundering: Har funderat mycket på Indiana Jones idag....konstigt!


Kommentarer
Angela

Oj, omdömen för 10 klasser låter tufft...



Snyggt kort & kuvert! Jag gör väldigt sällan också något med själva kuvertet, men det blir ju bra mycket roligare när man gör det faktiskt... det ska jag försöka bli bättre på minsann!

2012-02-10 @ 06:15:00
URL: http://trivsammastunder.weebly.com
Mattias

Tack för den fina pizzaugnen! Har dock inte öppnat den och tagit ut den, men det ska vi väl absolut göra - innan den lämnas vidare till nästa person att fylla år... ;-)

2012-02-10 @ 07:25:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0