Vecka 50 - Inuti

 
Den här veckan har det varit inuti som varit temat och det har ju varit spännande. Hade ju ett foto klart i huvudet på en gång, men glömde att fota det på jobbet så det blev inget med det. Men jag har fått ihop tre foton ändå. Har haft många foton som jag skulle vilja ta men som inte går liksom..... men here goes.
 
 
I fredags skrev jag in alla betygen, och det är bara en grej som inte funkar. Det får vi kolla upp imorgon. När alla betygen var införda så tyckte jag själv att jag var värd Raffaello. Inuti är det någon god kletmumsgrejs och en nöt. Otroligt gott, jag gillar dem riktigt mycket. Ibland är det bästa inuti!
 
Var en sväng på stan idag. Det börjar ju närma sig jul :) Varje år (sommar som vinter) blir ju fascinerad över hur vackert Karlstad pyntas med blommor, växter och liknande. Dessa fina julkulor hänger inuti kronor, när det är mörkt lyser de vackert. Trevligt trevligt!
 
Att köpa något man inte vet vad det är? Det känns som om det kanske kan funka på ett tuggummi, man vet ju att det är tuggummi men inte vad det är för smak där inuti. Men tänk om det var så med allt man köpte? Det skulle ju vara otroligt mer spännande att göra middag då. :)
 
Dagens plus: Betygen är satta, julkorten är gjorda och julklapparna är nästan färdiguttänkta.
Dagens minus: Snön töar bort.
Dagens fundering: Rättigheter? Skyldigheter? Ansvar?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0