Vecka 31 - Fönster

Veckans tema har varit fönster. (Något som jag var inne på att ha Dagens Fönster som fotoutmaning under 2012....)
 
Här kommer mina foton.
 
Under veckan var jag, Anna-Karin, Andrea och Joakim och kikade runt på Alsters Herrgård. En trevlig upplevelse som jag ska skriva mer om....jag ska bara.... Det här fotot är från en av flyglarna. Jag gillar det faluröda och sedan vita fönster. Sedan är ju det halvmåneformade fönstret vackert i sig.
 
Var hemma hos Maria och hade myskväll i fredags. En vacker utsikt över Kristinehamn.
 
En fasad med ett något märkligt format fönster.... För många år sedan påtalade en god vän att fönstret var något annorlunda och jag kan inte tänka på annat vareviga gång jag åker förbi det. :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0