Så fort det gick...

Helgen gick snabbt som vanligt. Mörkt har det varit. Mycket har jag fått gjort. Så det har varit en bra helg trots allt. :)

Jag har läst ut boken "Lilla Stjärna", det komer en recension längre fram. Så jus nu är jag boklös....ska ta upp en ny ikväll är min plan, vet inte vilken bara. Har många på den olästa sidan av sängen, men ingen som riktigt lockar. Känns tråkigt.

Idag visar jag upp ett julkort. Har embossat renen i chokladbrunt EP på grungepaper och sedan klippt ut. Sedan är det bara knappar och lite mönstrade papper och guldEP på kanterna. Skulle väl mest teste grungepaper. Det är ju som boarden, fast tunnare....men det luktar lika konstigt, som ger mig biominnen (kan låta konstigt men så är det).

 

Diana har nu utmanat mig på promenader, så nu ska jag alltså ut och promenixa i mörker, regn och rusk. Det funkar än så länge. Det är ju skönt att gå, man kan tänka fritt liksom. Inget som stör och inget man måste göra. Hade ju tänkt att lyssna på bok när jag gick, men jag har ju lurarna på jobbet. Eftersom mina öron är lite vanskapta så kan jag ju inte ha såna där som man trycker in i örat, de bara ploppar ut hela tiden. Om jag ska vara ute och röra mig så blir det ju än värre liksom. Jag behöver ju ett par på jobbet oxå, det är otroligt störande att dela arbetsrum med 10andra personer. De är ju inte tysta när jag vill (JA, jag vet, det är väl som så att jag babblar när de vill jobba, men det störs ju inte jag av ;) ). Det är rätt skönt att skärma av lite.

Veckan som kommer blir lite luftigare i schemat. Niorna är ute på PRAO, det gör inte så jättemycket i mitt schema eftersom jag inte har så många nior i år. Men ett par timmar gör det och min plan är att försöka städa lite på mitt skrivbord. Kanske rent av använda de där pärmanar som står i hyllorna. Sedan börjar det bli dags att förbereda IUP-samtalen för hösten. Sent sent sent.....som allt annat på jobbet just nu. Jag saknar flytet!

Dagens plus: Jag hann göra alla kort jag lovat att göra
Dagens minus: Jag har inte målat naglarna
Dagens fundering: Hur många julkort ska jag göra egentligen?


Kommentarer
Gunvor

Vilket underbart kort!



Kram, Gunvor

2010-11-16 @ 09:23:51
URL: http://gunvors.blogg.se/
Tiniustirill

Keep the good works comming.

2011-10-19 @ 07:22:50
URL: http://tiniustirill.blogll.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0