På kurs med Kurt

Igår var det lördag och det ägnade jag åt att hålla kurs hos Åsa på Lilla Pappersbutiken. Kursen skulle innehålla paketinslagning, lackning och julklappsetiketter. Så var planen från början men vi kom på att de tär ju dumt att ha paketinslagning, för vem vill få en tom karong? Så det blev istället som så att vi klär en kartong på olika sätt och sedan pyntar med band. Åsa har köpt hem otroligt fina papper och band/snören så det var inte lätt att välja. Kursdeltagarna var mycket duktiga och gjorde väldigt fina grejer. Här är mitt paket.

image504

Vi lackade inte på paketen utan det gjordes på julkort eller på etiketter, jag gjorde en etikett för att visa och den blev såhär.
image505

Det är otroligt roligt att hålla i kurser och det ska bli ett par till innan hösten blivit jul :)

Nu ska jag sätta mig och göra lite kort, har ett par beställningar som ligger här och väntar..... Jag återkommer säkert senare idag :)

Plus hittills: Frukost
Minus hittills: Tanken på att bära upp sommardäcken på vinden gör mig trött
Fundering hittills: Hur svårt kan det vara, mespropp?


Kommentarer
Gunvor

Så fint Agneta! Kursdeltagarna måste ha varit supernöjda efter den kursen.

2007-11-11 @ 14:24:37
URL: http://gunvors.blogg.se
Jacoblinda

Great site

2009-05-19 @ 11:22:14
URL: http://jacoblinda.myblog.es


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0