Förkylning råder

Hur mycket snor kan en människa producera på ett dygn egentligen? Jag är rätt övertygad om att jag har nått upp till max i alla fall.... Halsen är raspig men febern håller sig undan så jag är rätt nöjd ändå. Sixten gillar att ligga i sängen och gosa så vad har jag egentligen att klaga på?

Nu är jag stämplingssugen till max! Jag har redan gjort klart 6 ATC till en swap på Stämpelsnack nu på morgonen. Jag kan inte visa resultatet ännu eftersom swappen inte är klar. Men det kommer så småningom.

Planen för dagen är annars att städa klart lägenheten, gå ut och gå en sväng och sedan göra några kort. Sedan får vi se vad jag orkar, är lite hängig.

Det pratades om fika idag, ska kolla om det fortfarande är aktuellt, kanske nästa vecka istället. Jag är banne mig mästare på att skjuta upp saker och ting :)

Men nu ska jag pyssla lite till. Har massor av nya fina papper från Anna och jag har massor av nya idéer.

Njut av solen!


Kommentarer
Gunvor

Krya på dig Agneta!

Kram, Gunvor

2006-09-10 @ 17:00:35
URL: http://gunvors.blogg.se
Eva-Lena (spoketlaban

Krya på dig!

Kram Eva-Lena

2006-09-11 @ 14:59:00
URL: http://www.evalena.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0