Glädjen är borta

Ibland tror jag att jag har världens mest otacksamma jobb. Visst har det sina ljusa stunder men nu känns det som det kan kvitta.

Kan inte gå in på några detaljer av förklarliga skäl men det är jobbigt när man har en skolledning som stöttar men chefer högre upp som inte förstår, kan förstå, vill förstå eller kanske ens bryr sig. Ska jag vara rädd på mitt jobb?

Vad ska jag göra nu? Hur gör man för att bli sjukskriven?

Blä..... inget skoj idag alls..... Kan möjligen se fram emot dubbel-avsnitt av Prison Break....


Kommentarer
Helen

Hej!
Blev medlem här för några timmar sen, ville testa en ny sida att blogga på. Hamnade hos dig då jag såg att du gärna håller på med kortmakeri, stämpling och scrapping. Har du lagt upp dina alster nånstans? Jag stämplar och gör lite kort men har ännu inte börjat med scrapping även om jag funderar och har en massa ideér som snurrar i huvudet varje dag. Trevlig kväll! /Helen

2006-10-09 @ 22:06:56
URL: http://helenfreakyday.blogg.se
Helen

Hej igen...
Nu såg jag. Fina, gillade speciellt det bruna med målat med twinklar. Köpte själv twinklar men har inte använt dem på allvar ännu. Wao vilken stämpelförvaringsmöbel du har:) Själv har jag fem cd fodral till mina omonterade och sen en verktygslåda från Biltema till de monterade vilket gör att det lätt blir en himlans röra bland dem.

2006-10-09 @ 22:25:27
URL: http://helenfreakyday.blogg.se
Chruss

Men! Vad är det som har hänt Agneta!
Oavsett ska du inte må skrutt utan ta kontakt emd företagshälsovården!
B U M S!
Styrkekram!

2006-10-10 @ 13:17:25
Gunvor

Usch va trist Agneta! Vill du "prata" så vet Rosette var på msn jag finns.

Man ska inte behöva vara rädd på jobbet - då är det något grundläggande fel på arbetsmiljön. Ditt skyddsombud/arbetsmiljöombud vet hur man går vidare med det och vilka myndigheter man ska kontakta för att få höga vederbörande att lyssna. Och har du inte gjort det redan så kontakta företagshälsovården eller vårdcentralen.

Kramar i massor, Gunvor

2006-10-10 @ 19:42:26
URL: http://gunvors.blogg.se
Lena

Men, vad är det som har hänt??? Klart att du ska sjukskriva dig om du inte orkar att gå dit, absolut! Finns här om du vill prata om det, det vet du!!

2006-10-11 @ 10:43:42
Runarkornelia

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2009-10-14 @ 10:29:57
URL: http://runarkornelia.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0