Släktalbumet rullar på


Här har jag gjort en LO på Otto som är då min mormors morfar (som du själv kan läsa :) ) Tyvärr har jag inget årtal på när fotot är taget, eller vilka år han levde, men sökandet går vidare...

Denna LO gjorde jag till en tävling på Storyhouse och jag vann ett utlottningspris. Jag blev så klart jätteglad. Så nu väntar jag spänt på mitt pris :)

Idag har jag varit och fikat hos Sven och Anna. Väldigt trevligt att räffa dem igen, det brukar ju gå ett gäng månader mellan varven. Vi pratade nu om att grilla, och det skulle bli innan sommaren är slut....det vore väldans trevligt. Det får vi styra upp. Jag ska bara....

Hade ju en plan att städa ur skåp/garderob idag. Men det blev inget med det. Efter fikat så städade jag i orndning i pysselrummet, scannade lite fler gamla släktfoton, scrappade lite, häckade här vid datorn. Tiden går så fort ibland.

Nu är det dags att lägga sig och läsa lite. Väljer mellan två böcker "En liten hattaffär på hörnet" och "Guernseys litteratur- och potatisskalspajssällskap". Får väl se vad det blir, en icke-deckare blir det alltså :)

Dagens plus: Fika  med Sven och Anna
Dagens minus: Jag gjorde inte det jag borde ha gjort (urrensning alltså)
Dagens fundering: Knäppa känslor man inte får känna......typ


Kommentarer
kamasago

Tack för dina boktips!

Flera har jag redan läst men de idag ser jag fram emot att läsa!



/Karin

2009-07-21 @ 10:04:40
Christine

Vilket skägg!!!!

2009-07-21 @ 17:00:12
Cards of Maria

Instämmer, vilket skägg :)

Jättefin LO. Håller också på med LOs med svartvita bilder från min mormors album som jag scannat in i datorn. Imorgon ska jag hem till farmor och farfar och se ifall jag kan få låna med mig några album från dem :)



Kreativa hälsningar

Maria

2009-07-27 @ 19:01:48
URL: http://cardsofmaria.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0