Vecka 37 - Konst, eller konstigt

Det borde vara enkelt, det är så mycket konstigt som händer varje dag. Men man kan inte alltid fota allt man vill... Men här kommer tre konstfoton som även är konstiga....kanske....
 

En av figurerna på Karlstad Skateboard- och BMXhall. Jag tycker den är cool, men lite konstig.
 

Lunch på Vero. I varje fönster fanns en liten liten liten kvinnofigur.... Konstig konst...
 

Det här tycker jag är jättekonstigt. Om man nu har en sprayburk och en tom vägg, varför gör man inte något fint? "på sätet har nån sprayat "zip" tusenfalt, sånt retar skiten ur folk överallt" (Waow Waow - Stefan Sundström). Kanhända är graffiti att sätta sin tag på så många ställen som möjligt, men....näe....jag förstår inte grejen.
 
Dagens plus: Jag har haft en härlig helg!
Dagens minus: Jag kommer inte på något
Dagens fundering: Hur väl känner man en annan människa.....egentligen.....?...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0