Vecka 42 - Alla lika, alla olika

Detta var ett tema som jag valde, ett svårt tema, på sätt och vis. Men jag valde detta på grund av att mina tankar gick till ett ungdomsprojekt Ungdom mot rasism som en elev för längesedan var engagerad i. Något som är otroligt viktigt.
 
Här kommer veckans foton.
Äpplen är kanske inte min favoritfrukt, men jag äter ändå många. Det är ju så smidigt att ta med sig och sådär... Det ser alltid så trevligt ut i affären när de ligger upplagda, Lika, men olika.
 
Här är två lika (men helt olika) proteinkällor sammanslagna. Blev lite förvånad när jag hittade en liten fluga inklämd innanför plasten på en fläskbit. Jag valde dock en annan bit och sa till personalen.
 
Cyklar på rad. Karlstad är ju en väldigt cykelvänlig stad och jag borde använda min cykel oftare... Alla cyklar är ju lika, men olika...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0