Vecka 41 - Hett

Svåraste temat hittills! Utan tvekan. Lite störigt att det var jag själv som valde det....
 
Här kommer i alla fall mina tre tolkningar.
 
Hetare än såhär blir det inte i kemisalen. Har nu lärt hälften av mina sjuor att såhär ska det se ut om man vill få den varmaste lågan på brännaren.
 
Om man gillar när thaigrytan smakar hett är detta lösningen. En otroligt god pasta, nu äter jag mat med koksmjölk som jag själv har lagat. Jag har nämligen inte gillat koksmjölk, om jag har själv har gjort maten. Jag får inte till någon god smak, men med denna burk (som kommer räcka länge) så blir det supergott, men hett som tusan! :)
 
När jag kokat te i min bodumkokare så syns värmeslinga i plattan supertydligt. Vet inte om det beror på att kokaren är gjord i glas eller vad det är, men det ser fint ut iaf. Jag kan lova dig att detta är hett som busen!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0