Vecka 11 - R som i...

Den här veckan blev det ett R-tema alltså.


Det finns många ord på R alla passar inte att hamna på foto.... En del är svåra att få till bra på ett foto. En del ser man, men hiner inte fota. Jag har varit med om alla tre alternativen den här veckan. Men här kommer de som blev iaf.

R som i..... Ryggläge


Hittade denne lille tomte av en slump i källaren på jobbet. Där ligger han och bara väntar på att det ska bli december igen så han får ställa sig upp. Stackarn!

R som i.... Ring


Jag är väldigt förtjust i ringar. Detta är mitt senaste inköp. I min samling finns det stora och små, det finns färgglada och enfärgade. Jag går aldrig ut utan ringar på fingrarna...möjligen av misstag (eller till tvättstugan :) )

R som i... Romans


Det är ett svanpar som håller till i tjärnen utanför. De kommer tillbaka år efter år och nu är de här och äter upp sig och snart kommer det väl små svanungar kan jag tro. Det kan väl räknas som lite romantiskt. Dock är de lite läskiga för de är sjukt stora, så jag är nog lite Rädd för dem oxå. Så detta foto får vara för två ord :) (och nej, det är visst inte så att svanar är par livet ut och om den ene dör så lever den andre själv..... de är som vanligt folk, de byter runt lite...)

Dagens plus: Har fått en hel del jobb gjort.
Dagens minus: Fredagsboken är ännu inte läst.
Dagens fundering: Varför är allt så konstigt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0