Jag har äntligen gjort ett kort!

Det har varit lite stiltje på pysselfronten senaste tiden, men nu skulle det göras ett grattiskort till Diana så jag satte mig vid pysselbordet men inget hände. Men så kollade jag i Craft Stamper (underbar tidning) och vips hittade jag ett kort att lifta. Tog fram lite oanvända stämplar och körde igång.
 
Såhär blev kortet när det blev klart.
 
 
Det är stämplar från Tim Holtz och Nordic Art Stamps som jag har embossat med pearlEP för att få det som resist med hjälp av distresser. Fjärilarna har jag stämplat och klippt ut och fäst dem ovanpå. De är målade med distresser. Det kändes riktigt roligt att pyssla igen och det där med stämplarna är nog det bästa trots allt. :) Ser fram emot scrapträff på Orust på lördag.
 
När jag sedan tittade mer noga på kortet så hittade jag detta ordet.
 
Är det typ franska för bordell? :P
 
Det var kul att träffa Diana. Vi tog lite glass på Carli och sedan en sväng på stan. Trevligt trevligt.
 
Blogg.se har visst bestämt sig för att min blogg ska se konstig ut, ska ta en koll på det på typ söndag....
 
Dagens plus: Alla rockarna från kemisalen är tvättade, skönt att ha det projektet avklarat!
Dagens minus: Tråkig nyhet som snurrar i huvudet.
Dagens fundering: Vad ska jag baka till lördagens roadtrip?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0