Vecka 16 - I bakgrunden

Veckans tema har varit i bakgrunden. Det var inte det enklaste.... Jag har försökt fota några av mina tankar och det är ju helt omöjligt :)

 

Hos mig står nästan alltid TV:n på i bakgrunden. Jag hade förhoppningen att kunna fota TV:n med testbild, men det verkar ju vara program dygnet runt. Varför testbild? Jo, du vet det där höga ljudet som är samtidigt (ja jag vet att det är massor med olika toner...), det ljudet har jag i mina öron eller i mitt huvud mest hela tiden. Inte så högt att det stör mig, om jag har annat ljud samtidigt... Därav TV:n. Den står på och låter så att jag tänker mindre på pipet. Det funkar även med att lyssna på musik, bok eller umgås med vänner. :)

 

 

Här är en bild som visar att man kan ha det vackra precis framför sig, men ändå inte se det tydligt utan man försöker titta längre borta och se om man hittar det där istället. Oftast vet man väl inte ens vad det är man letar efter....

 

 

Ibland är man som gladast när man är i bakgrunden. (Tack Evelina och Andréa för detta fotot :) )

 

Dagens plus: Nya nagellack av mitt nya favoritmärke Essie.

Dagens minus: Det dumma gråa vädret.

Dagens fundering: Håller jag för mig själv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0