Veckorna rullar förbi

Det går snabbt nu på slutet av terminen. Längtan till sommarlovet är som störst just nu. En månad kvar...eller 5 veckor kanske.....eller vad det blir...jag håller inte räkningen, för då går det inte alls lika snabbt.

2011-05-12


Passade på att köpa nya stämplar när det var 50% rabatt på Papermaze. Ska försöka komma igång att gör lite kort. Det går lite trögt med det just nu... Vet inte riktigt varför, men det känns som om allt blir fult och fel.

2011-05-13


FREDAG! Det är alltid skönt när det är fredag. Jag har många lektioner just på fredagar och det går i ett. Jag är helt matt när det väl tar slut. Så det kändes skönt att lämna jobbet och sedan åka hem och trilla ner i soffan och ägna sig åt fredags-tacos. :)

2011-05-14


Blev bjuden på grillkväll och ESC. Grilla är ju smaskens så det kunde jag inte tacka nej till. ESC kunde kanske ha kvittat, men men... :) Har man trevligt sällskap kan man stå ut med det mesta. Det var korvgrillning och när bostongurkan kom fram på bordet så kunde jag inte sluta tänka på filmen Zingo. Det är en av mina favoritfilmer, alla kategorier. Så otroligt mycket roliga klassiska citat. Jag använder många av dem utan att ens tänka på det. Just bostongurkan är ju en favorit. :)



2011-05-15


Helgbaket denna vecka blev frysmuffins. Typ kladdkaksmuffins som man hr något sås på och så in i frysen. Där står de nu i tryggt förvar.....vet inte hur bra de blev, men de ser goda ut iaf :)

Har gjort två kort senaste tiden, det blev ett grattiskort och ett vänskapskort.


Grattiskort till Maria. Gillar den där stämpeln. :)

Vänskapskort till Diana. Hade lånat stämpel av henne och vi umgås ju dagligen på msn och sms så jag kände att ett litet kort och en liten gåva var på sin plats.

 

Dagens plus: En stund i solen med en bra bok

Dagens minus: Tiden har gått för fort

Dagens fundering: Det kan väl aldrig vara fel att ta ledigt?



Kommentarer
Sara - sagam

Kul att se stämplarna du använt på korten. Jag har dom båda;-)

2011-05-16 @ 21:43:49
URL: http://sagam.blogg.se/
Ingrid - Inola

Vad supersnyggt det blev med stämplat motiv på pusselbitar!

2011-05-19 @ 22:15:04
URL: http://inola..blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0