Ja, det där gick ju bra...

2011-01-10


Dagens foto....första dagen på jobbet...vad passar då bättre än detta? :) Dagen idag har varit intensiv och timmarna gick trots allt snabbt. Det kändes sjukt jobbigt när klockan ringde. Det var så tidigt.... I och för sig hade jag ju sovit dåligt, nervös för att försova mig och sånt där....så bara det hade väl gjort att man var trött. Väl på jobbet så gick det fort. Personalkonferens, data-tipsochtrix lunch och sedan eftermiddagen med kik på de nya kursplanerna tillsammans med Höglundaskolan. Jag somnade som en sten i bilen hem och vaknade upp smått förvirrad, bland bilpolare som var lika förvirrade (dock inte nyvakna).

Jag tog med mig lite jobb hem, hade väl femtielva bilder att scanna in och greja med. Vad det blev? Nada! Inte ett skit! Jag orkade inte ens öppna väskan för att titta. Det var ju ingen bra start. Vi får väl se vad det blir imorgon. Ska då planera upp resten av veckan. Massor med nytt att gå igenom jag känner mig inte helt avslappnad. Imorgon kommer väl tiden gå ännu snabbare, men då ska jag vara fiffig och sova både till och från Säffle :)

 

Näe, det känns inte så kul med julkort just nu.....jag skippar kanske julkorten helt och hållet.... Jag ska ju göra ett julkort i veckan under 2011 så det kanske räcker med det? :) Så får det bli!

 

Oj...klockan är kvart över tio.....dax att sova nu då.....det kommer nog funka, jag är ju lite trött.

 

Dagens plus: Att folk känner mig bättre än vad jag själv gör :)

Dagens minus: Att inte ha bil

Dagens fundering: Får jag en miljon nu då?



Kommentarer
Malin

Första jobbdagen även för mig sedan november (varit sjukskriven) så jag förstår känslan fullt ut. Fast jag jobbade bara fm (klockan ringde 05:30...) men fick sedan för mig att åka till ett köpcentrum istf att åka hem. När jag väl kom hem somnade jag ovaggad så att säga.

2011-01-10 @ 23:19:29
URL: http://amarissmycken.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0