En ny vit sten är på väg

Jag har nu under helgen utfört mitt senaste uppdrag. Tänka sig att jag faktiskt fick MVG på det. :) Kanske för att jag gjorde en liten bonus som knorr på det hela. Känns skönt att ha det gjort, men ur askan in i elden....det kommer ju komma något nytt, men än så länge vet jag inte vad. :)

På fotofronten har det gått bra. Här kommer de senaste datumen

2011-01-13


Tjugonda knut - då dansas julen ut! Så här är det två kassar med julsaker som ska upp på vinden igen. Det kändes rikigt bra att få plocka bort dem faktiskt.

2011-01-14


Det står äntligen en bil på min parkeringsplats!!!! Ja, det är i och för sig inte min bil, men jag har fått låna en ett tag. Det känns skönt. Så nu har jag varit och handlat tunga saker och jag kommer till veckan få köra till Säffle ett par gånger. Så nu är det slut med lyxen att kunna sova restiden.

2011-01-15


Efter många år så slog jag till att klä om min sänggavel. Jag har ju alltid varit svag för sammetbrokad och nu så köpte jag brunt. Det blev även gardiner i samma tyg så nu är mitt sovum lite grejat med. Helt plötsligt är fåtöljen som är röd mönstrad helt felplacerad...vet inte hur jag ska lösa det riktigt.... Men en sak i taget.

2011-01-16


Idag har det varit en konstig dag. Jag har planerat att göra massor, och jag har fått mycket gjrt, men ändå känns det som om allting har gått väldigt långsamt, allt utom tiden.... Så nu sitter jag här och klockan är 18 och jag har väl knappt hunnit hälften av planen..... Ja ja, ska ägna kvällen åt att göra matlådor, pyssla och måla naglarna.

Jag måste ju göra ett julkort idag. Det är vecka 2 och jag har bara gjort ett julkort ännu. Jag och Diana bestämde oss för att göra ett julkort i veckan hela 2011 så man slipper sitta där i mitten av december och hetsa med korten. Hmmmm.....jag kan ju inte ge upp första veckan!!!! Så det är väl bara att ta fram grejorna. :)

Här är julkortet för vecka 1. Detta är en av mina favoritstämplar. Den kommer från hÄnglar och det är ju så klart en Lussekatt. Texten är från Panduro.

Dagens plus: Att jag köpte gardiner idag till mitt sovrum, det blev ju väldigt fint.
Dagen minus: Tiden som försvann
Dagens fundering: När blir det dax att städa arbetsrummet och hur ska jag ha det där....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0