Jag är på dåligt humör!

Vissa dagar blir det inte bra. Det börjar inte ens bra. Är väl bara inne i ett dåligt stim nu. Så nu ska det stimmet gå över och imorgon är det en ny glad dag som bli bra. Lunchsällskapet är ju redan bokat och det blir toppen det! Bra att komma bort från jobbet ibland.

2011-02-14


Alla Hjärtans Dag! Jag hade bakat cookies till eleverna och bjöd dem. Chokladhjärtan på var en liten gullig detalj. Det kändes bra att få visa sin uppskattning och jag hoppas eleverna vet hur mycket jag och Björn tycker om dem. De är ju världens bästa. :)

Jag fick en hälsning under dagen som faktiskt gjorde mig 'lycklig och förvånad' för att citera Winnerbäck. Det kändes riktigt roligt och bra.

2011-02-15


Snöstjärnor. Så otroligt vackert formade, men så svåra att få bra foto på dem. Trots allt så kan det vara vackert...

Men även om det är vackert så finns det inget som går upp mot detta.


och ja, det är fortfarande så vackert att det gör ont....

Idag har jag utfört den otroligt äckliga sysslan 'Rensa golvbrunnen i badrummet'. Helt sjukt äckligt. Men oj så skönt det är när det är klart. Passade på att sanera hela badrummet, vad ska man annars göra för kul med all tid man får över när man slutar tidigt? Imorgon tror jag att jag ska fira med att skura golv. Herregud vilket roligt liv jag verkar leva. :)


Här har jag gjort ett Tack-kort till en ex-kollega som var inne och vikarierade när det körde ihop sig lite för oss. Jag tittade igenom mina fotostämplar och jag tycker väldigt mycket om dem fortfarande. Trots det har jag oanvända stämplar. Ska försöka använda dem. Hittade en som jag provstämplade tio gånger innan jag gav upp, den blir inte bra.... Men skam den som ger sig, ska prova lite andra dynor och papper.

I förra inlägget hade jag foto på mitt färgade salt som jag ska försöka använda ihop med embossingpulver eller UTEE. Man ska alltså strö saltet i det smälta UTEEt och sedan strö på lite EP ovanpå. Lite pyssligt kanske, men man kan ju prova iaf. :)

Dagens plus: Att det är ljust på morgonen
Dagens minus: Dåligt humör
Dagens fundering: Kan du inte sluta provocera och säga något snällt någon gång?


Kommentarer
Angela

Fina kakor! :)



Städa golvbrunnen är vansinnigt äckligt. Slemmigt... uuuhh...

2011-02-15 @ 22:59:56
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com
Gunvor

Vilket fint kort! Jag får nog plocka fram fotostämplarna jag med ;)



Kram, Gunvor

2011-02-16 @ 05:50:05
URL: http://gunvors.blogg.se/fotoblogg
Heléne

kändes avancertat haha men ska prova ngn gång i min ensamhet! :)

2011-02-16 @ 13:28:23
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com
Heléne

tar mig friheten... spark i baken

2011-02-16 @ 18:23:46
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com
Sara-SaGam

Hmm, det där med flingsaltet låter spännande tycker jag. Och fotostämplar var längesedan jag använde. Utmaning!

2011-02-17 @ 15:14:27
URL: http://sagam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0