Det blev en sån där dag

Det borde inte ha blivit en sån dag, den började ju bra, åtminstone första timmen. :) Hoppade glatt in i bilen för att åka mot Säffle när jag har kört förbi 3 rödljus kommer jag på att jag har glömt min jobbdator hemma och i den hade jag ju så klart allt jag behövde för min första lektion... Bara att vända att åka hem, 3 rödljus. Hämta datorn, och sedan åka mot jobbet igen.....3 rödljus.... Otroligt att det var rött hela tiden oxå... Detta gjorde ju att vi kom en kvart senare till jobbet idag. Vilken dag som helst hade det funkat bra, men just idag skulle hela pesonalen samlas för lektionsstart för att tacka av en kollega som går i pension idag. Lite lagom stress med andra ord.

Avtackningen gick bra, åtminstone för mig och Eva...

Jag hade gjort ett kort iaf.

Fick hem nya stämplar från Octoberstamps som jag var tvungen att prova. Gillade damen och tar man turkos stämpeldyna så blir det ju bra av bara farten. Använde även mitt favoritpapper i bakgrunden, det vinröda KI Memories. Nu har jag bara en liten liten spillbit kvar. Jag har börjat planera vad jag ska ha min sista älskade bit till. Det kan bli nu i helgen på scrapmässan...

 

Resten av dagen förflöt på ett ganska bra sätt. Jag hann med att göra sånt där som har blivit liggandes. Strax före vi skulle åka hem gik brandlarmet på skolan. Dax att gå åt. Kaos! Ingen vet vart  vi ska gå ut, ingen vet någonting egentligen. Förutom att allt berodde på att det är för dålig ventiliation på skolan så att brandlarmet går när de steker lite häftigt i hemkunskapen. Detta var andra brandlarmet på tre dagar...

 

Åkte hem och tänkte jobba, men så kom jag på att jag inte kom åt de dokumenten jag behövde. Värdelöst!

 

Så vad har mer hänt? Ja, det var väl det....och så lite smått där emellan.

 

Dagens plus: Ännu ett flamsigt samtal med Maria

Dagens minus: En resa till Säffle är inte alltid bättre än en resa till Bergvik

Dagens fundering: Förkylning eller inte?



Kommentarer
Gunvor

Vilket jättefint kort!



Kram, Gunvor

2010-10-01 @ 18:53:16
URL: http://gunvors.blogg.se/
Syversimone

Very Good! I love it.

2012-02-14 @ 12:57:36
URL: http://syversimone.unitblog.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0