Vilken härlig helg!

I helgen som gått har en kompis, Anna-Karin, hem-hemifrån varit och hälsat på. Det har varit superskojigt. Mycket flams och trams så klart, och en hel del rosévin....som det brukar bli när vi träffas. Vi gick en sväng på stan och det var trevligt men dyrt :) Det kändes skönt att använda en hel helg till att slappa och skratta i alla fall, det behövdes verkligen.

Idag har det var mycket på jobbet. Även om det är höstlov och det inte är några elever på skolan så blev det otroligt intensivt idag. Så myket att göra och så lite tid. Blev lite stressad av att jag ännu inte har skrivit så många omdömen. Man kan väl kanske tro att det inte riktigt räcker med onsdag för att skriva 8 klassers omdömen. Men jag ska verkligen göra mitt bästa. Har nu börjat fila lite på formuleringar, det är nästan det som är det svåraste. Det blir nog bra när det blir klart....häften av stressen är väl att det är ett helt nytt system vi ska använda.

På pysselfronten försöker jag komma igång med julkorten, jag har färglagt några motiv, men jag behöver ju komma vidare, har tänkt använda någon eftermiddag till att göra lite julkort. Tiden går ju löjligt fort, och snart är det väl jul tillråga på allt. :)

Visar upp en LO som jag gjorde för ett tag sedan. På fotot är det Sven och hans dotter. Det är ett foto från när Sven och Anna gifte sig och jag gillar att fotot är så spontant liksom. nget uppställt och ordnat.

Även detta är en ganska kantig LO, men nu har jag fått en utmaning av Diana att lifta en LO som är allt annat än kantig....får se när jag lyckas med något sådant... det är väl bara att ta mod till sig och kasta sig ut i det okända...

 

Dagens plus: Vinterdäcken är på (tack Jan)

Dagens minus: Stress

Dagens fundering: Hur ska jag skriva?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0