Tröttsamt

Jag orkar inte ens skriva om mitt jobb......det är som ett dårhus.....jag orkar inte ens tänka på det!

Det kliar konstigt i halsen och jag nyser en del. Är det bra eller dåligt? Jag låtsas att det ska vara så...jag tänker minsann inte bli sjuk. Inte alls, inte det minsta. Men kanske ändå... Känner mig trött och lite hängig....men jag måste ändå fixa till två prov tills imorgon. Men det borde ju gå lätt. Har grunderna klara iaf. :) Sedan sova lite kanske?

Idag tar jag och visar upp en LO på tatueringen. Körde stenhårt med paisley-mönster, av helt förklarliga skäl.

Näe, jag orkar inte mer nu...

 

Dagens plus: En elev med sunda värderingar

Dagens minus: Planer som gick i stöpet

Dagens fundering: Hur är det möjligt?




Kommentarer
lenislenis

Snygg LO! Läcker cardstock du har som grund... har inte sett liknande faktiskt! Gillar oxå detaljen m knapparna!

2010-11-13 @ 00:53:32
URL: http://lenislenis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0