Sällan har jag längtat till en fredag så mycket.

Äntligen fredag! Puh! Efter en riktig helvets-vecka på jobbet kändes det skönt att bara säga 'Trevlig helg!' till kollegorna och sedan tassa ut i bilen. Klockan var då 14.30 och det började redan bli mörkt....mörker och en varm bil vaggade mig snabbt till sömns. Vaknar upp i rondellen vid IKEA. Snacka om att trolla bort hemresorna!

Åkte hem och fixade till en blåbärspaj och sedan kom Lena och Maria-Therese hit för lite fredagsfika. Mysigt att bara sitta och prata skit och mumsa paj. (Så blev det paj kvar tills imorgon oxå, perfekt!) Det var en väldigt bra avslutning på en jobbig arbetsvecka liksom. (Nåja, har lite prov att rätta imorgon....men det är ju då det...) Så borde ju alla fredagar vara.

Jag har blivit lite fast i de här distressrutorna. :) Här är det en med varm ruta och bkomman kommer fårn pysselmyran (tror jag bestämt) och texten är från Octoberstamps. Gillar de där silhuettstämplarna, jag borde använda dem oftare!

Så skönt det är att tänka att helgen bara ligger där framför en liksom och man kan använda den till lite vad man vill. Den enda planen jag har just nu är sooooooova. Sedan har jag väl lite småplaner i huvudet, som kanske blir verklighet kanske inte.... :)

 

Ska försöka läsa ut boken denna helgen oxå. Ruskig, otäck, krypande.

 

Dagens plus: Fredagsfika

Dagens minus: Att jag kom på det så sent.....eller gjorde jag?

Dagens fundering: Var är mina dies??? (tre är på rymmen...)

 



Kommentarer
lenislenis

Enkelt o snyggt!

har faktiskt inte testat distressrutor ännu men måste göra det, det är så snyggt!

2010-11-13 @ 00:55:26
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Malin

Visst är det skönt med fredagar ... hela helgen framför sig... Tyvärr går de för fort ...

Snyggt kort! Enkelt och stilrent, najs :)



Kram på dig!

Malin

2010-11-14 @ 21:18:26
URL: http://pysselokort.blogspot.com
Sara-SaGam

åh, så fint kort. underbar färg och fin stämpel!

2010-11-15 @ 21:20:25
URL: http://sagam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0