Slappaste helgen på länge!

Helgen som har passerat har nog varit den slappaste på väldigt länge. Jag har bara gjort såna grejer som jag måste göra, annars har jag varit lite i solen (försökt att inte blåsa bort från min balkong), kollat på Prison Break och fnulat runt lite här hemma. Ändå känns det som om helgen inte varit lång nog, blir man någonsin nöjd?

Nu är det inte många veckor kvar till sommarlovet. Nedräkningen har börjat! Snart är det dax för hemstudiedagar för eleverna och packningsdagar för oss lärare. PUST! Det är alltid så himla mycket som ska packas, men sedan är ju frågan vad som MÅSTE med och sådär. Allt kommer väl inte få plats ens... Nåja, det ska bli spännande att flytta (till något helrenoverat denna gång :) )

Jag gjorde ett grattis-kort för ett tag sedan. Hittade min Maude-stämpel från Stampsmith som jag tycker otroligt mycket om, men som ofta hamnar långt ner i högen... Här har jag stämplet henne i blått och sedan embossat med icicle (glittrigt alltså) över hela motivet. Det tycker jag blir snyggt på många av fotostämplarna. Har faktsikt några fotostämplar som ligger helt oanvända än.....de där stora fina blommorna jag köpte för 1½år sedan..... Kanske nästa projekt...eller så.....

Jag använde mitt fina bright-alfabet....är fortfarande löjligt nöjd med det. :)

Nu har jag även börjat läsa i Kallentofts nya bok. Har inte kommit in i den ännu känner jag....får fortsätta lite till och se om det losssnar....

Näe, de tär väl lika bra att klämma ett till avsnitt av Prison Break??? :)

Dagens plus: Att vinden nu har stora löv att susa i.
Dagens minus: Jag fick en massa bensin på mig, trots att jag bara skulle vara snäll
Dagens fundering: Är det imorgon jag ska vara vikarie??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0