Kusin Vitamin

Det här är en LO med foto på Hannes och två av hans kusiner (som inte helt otippat heter Theo och Ellen). Fotot i sig är taget på hösten och det kändes bra med de bruna färgen som bakgrund. Det är ännu en av baksidorna till ett BG-papper. Framsidan är det brunmönstrade som är med på LOn. Jag valde blått och orange för att fånga upp färgerna på Hannes kläder. För att göra det hela lite roligare så provade jag att lägga en Tim Holtz-mask under papperet och sedan sandpappra på ovansidan för att få swirlen att framträda. När det var klart så glitterlimmade jag lite försiktigt inuti swirlen. Det finns även lite halvpärlor i det mönstrade papperet, men de är så små att de inte syns :) Än en gång har jag använt Heidi swapp för att skriva namnen. Denna LO kommer hamna i ett album till Hannes.

 

Nu har jag jobbat ett par dagar efter sportlovet. Jag har styrt upp NP i kemi så gott det går. Jag tror det blir en bra lösning på det hela. Eller rättare sagt, det blir en så bra lösning som möjligt med de futtiga resurserna jag har. Nåja, tänker mest på att det snart är fredag och att det ska bli lite lugn och ro då. Eller kanske fika med Lena rent av. Det skulle vara trevligt med lite yrväder! :) Jag har även andra tankar om helgen.....men vågar inte....mes.....bes....

 

Nu blir det te och bok

 

Dagens plus: Pirr i magen

Dagens minus: Att inte längre ha DT-kollegor

Dagens fundering: och nu då?



Kommentarer
Anna

Gulliga du! Vad fint! Kram!

2010-03-10 @ 20:40:19
Anonym

Gulliga du! Vad fint! Kram!

2010-03-10 @ 20:40:51
Stefannicole

Lots of great info, keep up the good work!

2011-08-24 @ 13:04:18
URL: http://stefannicole.blognext.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0