Boktips #20 - Ljudet av ditt hjärta

Ljudet av ditt hjärta - Stephanie Meyers


Detta är då tredje boken i Twilight-sagan. Här är det triangeldrama mellan Bella - Edward - Jacob. Bella ska försöka välja, men hur gör man det på ett bra sätt när man vill vara alla till lags? (Det har man ju försökt med ett antal gånger och aldrig lyckats med)

Bella vill nu bli vampyr, men Edward har ett krav, de ska gifta sig först. Något som får Bella att bli helt förskräckt. Som om det är det värsta som kan hända? :) Jacob vill inte att Bella ska bli vampyr. Hela överenskommelsen mellan vampyrerna och varulvarna sätts på prov.

I Seattle går det en seriemördare lös, eller?

Återigen är det kärlek, kärlek, kärlek och övernaturligt i en bok. Enkelt språk, allt är väldigt lättläst och det går fort. Man får se saker och ting ur olika synvinklar och det är roligt. Dock inser jag i denna bok att jag itne har så mycket til övers för Jacob, jag börjar bli trött på honom.

Jag ser dock fram emot att få se filmen som kommer i sommar, även om jag redan nu vet att boken är betydligt bättre. Ibland tycker jag att denna boken dippar lite, det är itne ritkigt samma klass som de andra två, emn jag vill ändå inte sträcka mig så långt som att sätta ett betyg lägre, men kanske ett halvt. :)

Betyg:


Kommentarer
Sanderfilippa

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2012-01-24 @ 13:00:01
URL: http://sanderfilippa.blogbrief.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0