Jodå, jag finns här....

Det är bara det att jag inte har bloggat på väldans länge..... Det kom visst jullov emellan :) (men nu ska jag bli bättre.... jag lovar :) )

Jag har varit hem-hemma i Tranås och träffat släkt och vänner. Det är lika trevligt varje gång, men oj så skönt det är att sätta sig i bilen och åka hem till Karlstad igen. :)

I julas fick jag träffa mitt nyaste lilla brorsbarn. Det är en liten tös, helt utan namn (hur seg kan man bli som föräldrer???). Nåja, hon är så otroligt söt så man bara smälter. Har scrappat ett foto på henne till en tävling hos Cards of Maria.

Papperena är de nya från Basic Grey och jag tycker de är jättefina. Därför köpte jag några till mig och samma till Helene och utmanade henne att skapa med dessa. Skönt att DEN utmaningen är klar, nu är det bara Helenes ATC-utmaning som jag ska göra klar. Det BORDE vara lätt :)

 

Dagens plus: Snygg-T som är så snygg och trevlig.....

Dagens minus: Allt det där jobbet jag inte hann (?) att göra

Dagens fundering: Hade det kännts bättre om hela veckan var under kontroll?



Kommentarer
Chruss

Skönt att du är 'back on track' igen!

Visst är det bra hemma, det är så skönt att komma hem igen när man varit borta...

2010-01-11 @ 09:27:04
URL: http://chruss.blogg.se/
Sara-SaGam

Den fian fjärilen har jag också, men har inte använt den. Jag fick en idé...tack!

2010-01-12 @ 23:17:47
URL: http://sagam.blogg.se/
Jeanette

Jättesöt LO - tack för att du är med i vår skisstävling! :D



/Tettiz

2010-01-15 @ 14:37:19
URL: http://tettiz.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0