Jag håller på med ett album...

Jag gav bort ett album i julklapp till min faster. Jag har inte gjort alla LOs som ska vara i albumet ännu, jag gav henne möjlighet att välja foton som är speciella för henne. Jag valde att göra albumet i 8x8 vilket är lite ovant nu när jag gått upp till 12x12. Men bara det är väl en utmaning i sig?

Här har jag scrappat ett foto från när min farmor, min gammelfaster och faster är ute i skogen och plockar blåbär. Jag gillar papperena från Basic Grey, har upptäckt att jag mest gillar den rutiga 'baksidan'. Så nu har jag den i massa olika färger. Ska försöka att inte bara använda den :) Allt jag har använt på denna LO kan man hitta på Mazzarin.

 

Jag har passat på att köpa mig stora fina siffror från qk. Jag gillar dem massor och det har blivit en ny favorit. Passar bra både för att ange ålder men även för att skriva olika datum. De kommer nog hamna på LOs längre fram, än så länge har jag bara hunnit göra ett grattis-kort till en kollega som nyligen blev 40.

Sifforrna är nästan 5cm höga och här är de skurna i glitterdekorgummi. Jag gillar det massor! Det visade sig att sifforna är mer användbara än jag först trodde :) Kul när man blir överraskad åt det hållet!

 

Nu har jag blivit förkyld, jag har lite ont i halsen och näsan riner mest hela tiden. Det är väl inte hjärnan som läcker? Känner inte riktigt att jag har tid att vara sjuk, eller oxå är det bara det att jag inte har lust att vara sjuk. Nåja, det är väl bara att käka kiwis och hoppas på det bästa.

 

Dagens plus: En lugn och skön dag

Dagens minus: Orkade inte fika med kompisar

Dagens fundering: Jag funderar på att bryta en princip som varit viktig för mig en längre tid. Kanske är det viktigare att bryta den än att hålla den? Ska fundera lite till.....



Kommentarer
KatarinaR

Vilken jättefin layout, och så läckert kortet blev med de stora siffrorna i glitterdekorgummi!

2010-01-29 @ 18:36:14
URL: http://katarinaspyssel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0