Boktips # 16 - Hypnotisören

Hypnotisören - Lars Kepler

Eftersom man har läst så otroligt mycket om denna bok så blev jag ju tvungen att läsa den. I början blev jag faktiskt rent av rädd när jag läste boken. Jag har svårt att läsa om onda barn. I min värld är barn inte onda av naturen (trots att jag lyssnar på Sundströms 'Onda Barn' och där sjungs ju att det är precis vad de är...) och det känns otroligt krypande och obehagligt med barn som mördar.

Jag tycker boken var bra i början och i slutet. I mitten var det segt, segt, segt. Det stod och stampade och det blev liksom inget av det på något sätt. Personerna i boken blev aldrig riktigt levande för mig, de blev lite platta och ointressanta.

Det mest intressanta med boken var väl egentligen vem det var som skrivit den?

Betyg: eller kanske tre.....eller däremellan.....typ :p


Kommentarer
Christine

Jag är tillbaka i bloggvärlden...typ...=) kram

2010-02-03 @ 09:56:26
URL: http://christineo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0