Min första bil :)

Jag kikade in på Veckans Skiss för att få lite inspiration (Vecka 14) och vad blev det då? Jo det blev en LO om min första bil, Jag har använt mig av papper från MME och jag bara älskar dem! Snygga framsidor och baksidor (jag vet sällan vad som är vad :) ) och de är tjocka och bra. Jag gillar dem verkligen och det blir ofta inköp av dessa.

Jag passade även på att använda mitt nya alfabet (rainbow) och det är stansat i silverpapper, vilket inte syns sådär jättebra. Jag skickade in mitt bidrag till Veckans skiss och blev faktiskt publicerad *stolt*. Det är strålande med skisser för mig. Jag har svårt att skapa utifrån ett tomt papper och ett foto. Jag behöver lite hjälp på traven. Så jag kommer säkerligen använda fler skisser därifrån. Först ska jag bara bli klar med IUP-samtal och Nationella Prov och ihoppackning av skolan. :)

 

Denna helg har jag inte mycket på schemat. Har ett par kort som är beställningskort, så det ska det bli förstås, annars hoppas jag på solsken. Vill ut i solen och plocka vitsippor nu. Ja, man kan plocka vitsippor även i regn, men det känns inte lika lockande förstås. Har även tänkt mig att sätta lite betyg denna helg, de grupper jag inte längre har i NO kan jag ju sätta på. Har många jag redan nu är säker på, tyvärr har jag en del jag funderar på oxå.

 

Idag var jag hemma i Karlstad tidigt, de tär nog det bästa med fredagar. Jag och Gunilla passade på att åka och ta en fika på Råtorp. Trevligt och avslappnat. Nu har jag helt försjunket i TV-soffan. Det blir nog inte så mycket mer vettigt gjort. Dammsugaren väntar fortfarande....men det blir imorgon, idag har jag ju plockat och grejat iaf. Man får vara glad för det lilla.

 

Dagens plus: Sluta tidigt

Dagens minus: Regn, snö och hagel

Dagens fundering: Hur mycket grejs få plats på vinden.....egentligen??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0