Bättre eller sämre?

Man tror att man gör allting rätt, men så blir det fel ändå :) Häromdagen var jag hos Lena på Pappersarken och kikade på hennes layouter. Hon höll upp en och sa 'Ser du någopt konstigt med den här?' Jag tittade och tittade, såg inget märkligt. 'Papperet alltså', sa hon. Ett högst ordinärt papper tänkte jag. Hon visade då baksidan och det var ett dubbelsidigt papper och hon hade glömt att skära bort märkesremsan vilket gjorde att hennes LO inte alls var 12x12, vilket i sin tur leder till att den inte passar i något album.

'Klumpigt' tänkte jag, men sa istället 'det är ju lätt hänt'. Lätt hänt för andra, men inte för mig....trodde jag.....

Häromdagen så skulle jag sätta in LOs i album och hittade då en som inte gick in. Jag kunde inte förstå vad som var konstigt.....tills jag vände på den och såg den förhatliga lilla remsan. *STÖN* Nu var det alltså JAG som varit sådär klumpig... LO:n i sig spelade mig väl ingen större roll, men fotot var ju viktigt. Så jag tog loss fotot (var det en magisk tur i oturen att jag just den gången hade använt smal dubbelhäftande tejp att fästa fotot med?) och det gick hur lätt som helst. Jag har nu scrappat om fotot. Blev det bättre eller sämre?


Som om man ser att det inte är helt kvadratiskt???? På fotot är det jag och mitt brorsbarn när vi löjlar oss och ska göra samma miner. Det är småfoton som är framkallat som ett enda stort foto iaf.

Det blev lite dovare i färgerna, men jag är nog ändå mer nöjd med den trots allt. Men vad tycker du? :)

Dagens plus: Solig förmiddag

Dagens minus: Hosta

Dagens fundering: Har jag hittat den perfekta förvaringen för stämpeldynor nu?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0