Vissa foton förmedlar en känsla

Ibland när man ska kolla på fotona som har tagits så hittar man kort som bara tar tag i en på något sätt. Jag hittade ett sådant kort från en dag då kameran följde med till skolan. Jag hade gett Moa i uppdrag att fota de flesta av mina kollegor eftersom det behövdes foton till ett något tokigt upptåg vi höll på med.

När jag kom gåendens över skolgården fick jag syn på Moa och några fler tjejer som stod och tog kort på sig själva, ni vet ett sådant snett uppifrån med plutande läppar.....man förstår inte riktigt varför, men men..... Jag gick fram och bara hängde mig över axeln och vi skrattade och fotot togs. Jag gillar fotot. Vi bara ser så glada ut och jag framkallade en förstoring och satte mig för att scrappa detta till Mazzarin.

När jag sedan väl började insåg jag att fotot fick tala för sig själv liksom......

Material (Allt finns att köpa på Mazzarin.se)
Turkos dotted cardstock
Mörkgrön dotted cardstock
Vinröd cardstock
Mönstrat papper från SEI
Mönstrade stora brads
Vit crackle paint
Alfabetena är Washington och Holiday från Quickutz
Limprodukter från Glue Dots

Jag har tänkt mig att uppdatera bloggen lite oftare, men hur många fler gångar har jag inte tänkt så?

Dagens plus: Prata med en vän jag inte pratat med på länge
Dagens minus: Biologilektionen...
Dagens fundering: Hur fort går tiden......egentligen......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0