Redan måndag

Nog för att vi vred fram klockan en timme under helgen, men gick inte denna helgen löjligt fort?

I fredags var det ungefär som en fredag på den gamla goda tiden. Vad menas då med det? Jo att det det var badminton med Anna mellan 17-18 och sedan thaimat med Mattias, och nu för tiden Hannes så klart. :) Det var superkul att träffas igen. Nu kommer det ju gå 4 veckor till nästa gång antar jag. Konstigt att allt känns som om man inte varit ifrån varann när man väl träffas... Bäst av allt var ju så klart att jag vann i badminton ;)

Lördagen tillbringade jag tillsammans med Maria och vi pysslade. Jag limmade mest paljetter kändes det som. Jag gjorde nästan slut på en hel rulle med lim-dottar.  Här är resultatet



Jag har gjort ett grattiskort till min bror som fyllt 40. (Hur är det möjligt när jag själv fortfarande är 20? ;) )


Efter scanningen ångrade jag mig och gjorde de vita siffrorna skarpt orangea (eller heter det oranga?) och 3d-lackade dem.

På lördagskvällen blev det Kristinehamn helt oplanerat. En väldigt trevlig kväll.

Söndagen swischade förbi i våldsam fart, minns städande, badminton, bilresa och en stulen kram ;)

Dagens plus: Sneglandet
Dagens minus: Idioterna
Dagens fundering: Hur hamnade det i mitt knä helt plötsligt?


Kommentarer
Diana

Vilken fin LO med alla paljetter! dregla

Och jag tror faktiskt det heter "orange" när man menar att några saker har den färgen, heltknäppt. Ses på lördag?

2009-03-31 @ 17:52:03
URL: http://sayurii.blogg.se/
eldh

Paljettfrossa, I like! / Elin

2009-04-01 @ 12:51:45
URL: http://eldh.blogg.se/
Anonym

Det heter brandgult vet du väl...=P

2009-04-02 @ 22:51:19
URL: http://ami-summermoon.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0