Mobil-utmaning

Hittade denna lite roliga mobilgrej hos Elin

1. Ta fram din mobil
2. Gå till inkorgen
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1-Första meningen i första sms:et
5. Fråga 2-Första meningen i andra sms:et...osv

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Vore snällt!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Varför ingen färg?

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Ja just det!

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga till din fiende?
Fan vad läskigt!

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Allt är rörigt, men barnen får bestämma.

6. Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Hej!

7. Vad vill du höra mest av allt?
Jag har avbokat resan

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Ha ha ha, så klart!

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Det var väl onödigt....och omoget.

Nu vill jag att du gör samma sak, sedan lämnar en kommentar här så komemr jag och kikar :)


Kommentarer
Ami

Nu har jag också gjort den! =)

2009-04-02 @ 22:46:12
URL: http://ami-summermoon.blogspot.com/
sanna

Nu har jag också gjort den



kram sanna

2009-04-03 @ 22:06:40
URL: http://toksannas.blogspot.com
Chruss

Jag har inte gjort den men jag har fascinerats av alla smycken, kort och LO's här i stället - det räknas också va?? :-DD

2009-04-05 @ 18:48:20
URL: http://chruss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0