Dagarna går...

Snart har även juli rullat förbi och augusti kommer snart. Härligt! Då blir det kräftskiva, temys-kvällar, filmkvällar, regn och som vanligt, ett nytt liv :)

Än så länge är det mitt gamla liv med mycket pyssel som dominerar. Här kan jag visa upp lite grejer.


Var ju tvungen att fortsätta att stansa i dekorgummi. Det är ju hur kul som helst. I och för sig är det ju smartare med vitt, för det kan man ju färga in i vilken färg man vill. Men orange är ju oxå fint :)


Crackle paint är ju superkul! Här är det egnetligen vit färg jag har målat med, sedan fyllt på med blåturkos perfect pearls. En fint skimrande döskalle med andra ord. För att hålla skimret på plats så blev det lite fixativ på oxå. Bokstäverna är Disco. Ett otroligt snyggt alfabet faktiskt, jag är lite kär i det. Kommer använda det betydligt mer när min epic kommer hem till mig :)


Även detta är ett skimrigt kort, tyvärr syns det inte. Men den som fick kortet ser det ju :) Har lekt lite med tim holtz-maskerna. Skoj skoj skoj! Har fler som ligger här hemma och bara väntar på att bli använda. Det ska jag så kalrt göra, jag ska bara. Det har gått så långt att jag funderar på att tatuera en tim holtz swirl över min ödla som ser så tråkig ut.... Även det ska jag göra i höst. Massa skoj att se fram emot med andra ord! :)

Igår fick min dator en välbehövlig upphottning. Egentligen borde man kanske skaffa en ny dator, men det har jag inte råd med just nu. (läs: prioriterar jag inte just nu). Under tiden som min dator blev ett nytt bättre jag pysslade jag tillsammans med Isa 3 år. Vi gjorde några kort och stansade blommor för glatta livet. Skickade med en liten pysselpåse hem med henne oxå. Ett smidigt sätt att göra sig av med spillpapper :) Jag borde verkligen bli bättre på att använda spillpapper! MEN, jag har fått fullt med utmaningar senaste tiden, så jag ska beta av dem först och främst.

Dagens plus: Att läsa bok i solskenet
Dagens minus:  Fortfarande ingen skåpsrensning...
Dagens fundering: Borde jag komma på något smart att säga till den söte killen?


Kommentarer
Chruss

Tim-kortet föll jag för direkt!

Superläckert!

2009-07-23 @ 17:30:56
URL: http://chruss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0