Sportlov

Vips är det torsdag på sportlovet, vart tog tiden vägen? Men jag har hunnit göra en hel del av de grejer jag skulle göra på lovet, men några finns fortfarande kvar på listan. Rätta inlämningsarbeten står fortfarande kvar på listan, lockar mig inte alls...inte ens lite. Men, det kanske kan bli mitt fredagsnöje...

Jag har varit väldigt kreativ på lovet, har både scrappat och gjort kort. Tyvärr kan jag inte visa upp allting här....



Men jag har gjort en LO om en resa med Ami. Vi var iväg med jobbet på Skolforum hösten 2007 och det var väl då som jag och Ami lärde känna varandra på riktigt. Fotot i sig är väl inte det bästa tänkbara, men jag tycker de tär ett bra foto för det fångar hur roligt vi hade den kvällen. Valde att skrappa den i lila, är ju så glad att jag kan hitta snygga lila papper :)

Idag har jag varit hemma hos just Ami och fikat. Härligt att träffas igen, det var på tok för längesedan. Så jag fick leka med turtles, kolla TV-spel och sådär med Emil oxå. Tror att han gillade det lika mycket som jag :)

Jag håller på att lära mig olika paketinslagningar oxå. Tänk vad mycket roligt man kan göra. Här kommer ett litet smakprov

Vilken tur att så många fyller år snart, för då får jag ju nytta av mina kunskaper :)

Nu för tiden är Fritz en lycklig kastrat. I måndags lämnade jag in honom hos veterinären coh på eftermiddagen hämtade jag honom och då var han kastrerad och chipmärkt. Han var förvånansvärt pigg och det var ju roligt. De andra katterna jag har haft har varit betydligt slöare efter hemkomsten, så det känns bra. Har inte bestämt mig om Fritz ska vara innekatt eller utekatt. Men det är så mycket jag ska fundera på. I fredags blev jag tillfrågad om jag möjligen kanske vill ha en annan lägehet. Det kanske jag möjligen vill.... Men inget är klart eller sådär ännu, det är inte ens säkert ännu, jag har bara blivit tillfrågad och det är ett par saker som ska klaffa först. Kanske är det dags att lämna Lamberget nu......

Jag blev ju utmanad av Marianne att visa ett foto..... Reglerna var enkla

1. Leta fram bild 6 i mapp 6
2. Lägga ut den på bloggen
3. Utmana några andra bloggare att göra likadant.

Det blev ett kort på lille Sixten, när han var ute för första gången.....

Nu utmanar jag ALLA andra att göra samma sak, och lämna en kommentar här så kommer jag och kikar :) (Vet att många har gjort den här utmaningen redan.....)

Dagens plus: Fika med Ami
Dagens minus: En konstig saknad som borde vara totalt förbjuden
Dagens fundering: Varför får man så lite i lön när man får så mycket i räkningar?


Kommentarer
Angela

Gillar verkligen din layout, supersnyggt! Och vilka paket... wow!

2009-02-27 @ 10:46:51
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com
Tiggy

Vad tjusig LO. Och vilken underbar kisekatt!

2009-02-27 @ 11:43:58
URL: http://www.tiggys.blogspot.com
JennyE

Den som får ett så fint paket blir ju glad för bara inslagningen! Vilket härligt kort på katten!

2009-02-28 @ 07:54:02
URL: http://snackomalltoinget.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0