Scrappeli-scrap

Jag har kommit igång med mitt pyssel igen och det känns underbart skönt. Jag känner i hela kroppen att jag är på väg tillbaka, vad som mer är på väg tillbaka är en förkylning. Vaknar på morgonen och rosslar som en storrökare, men sedan försvinner allt under dagen för att smyga tillbaka på kvällen. Vi får väl se vad det blir av det. Vill inte vara sjuk!

Jag har scrappat en LO om mig och Jessica.


Provade på att göra en annan variant av dold journaling, så man kan alltså fälla upp fotot, och då blir det såhär


Så har jag gjort ett kort ill KiF oxå

temat var FROST, jag kände direkt att blått och silver var själva grejen, men jag är ändå trött på snöflingor och sådant så jag tog en fotostämpel i riktigt klarblått. Har visst fastnat för fotostämplar, ska försöka göra något annat oxå :)

Sitter just nu och lyssnar på Morrisey. Härligt! Får mig att tänka på någon jag inte tänkt på på hundra år ungefär....Kanske lika bra det.

Dagens plus: Sms från R
Dagens minus: Ett brorsbarn med MOSAD mjälte
Dagens fundering: Varför finns det så många gnällrövar?


Kommentarer
eldh

Hej hopp! Hörde att ni hade det trevligt i lördags! Jessica som är på LOen... undra om inte jag har jobbat med henne några få dagar på ECCO... hon känns igen! /Elin

2009-02-19 @ 11:31:09
URL: http://eldh.blogg.se/
Jessica

Darling!!!

Så fiiint och jag känner mig hedrad!!!

Stor puss!

2009-02-22 @ 20:27:49
Sara - SaGam

Visst e det kul med fotostämplar. Jag har en hel del, men använder de sällan. Går liksom i perioder..hmm..kanske snart dags igen!

2009-02-26 @ 21:06:34
URL: http://sagam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0