Det är kul med smycken oxå!

I lördags var jag på inspiratörsträff på Mazzarin. Det är härligt att pyssla tillsammans. Som jag skrev i inlägget nedan så lärde Johanna mig att använda stora pärlor och smyckestråd. Igår satt jag hemma och pysslade ihop ett armband och ett halsband.

(Fotade det ikväll, men det blev inte så bra med blixt, men inte bra utan heller....)


Man liksom virar tråd runt pärlorna och böjer till öglor och kopplar ihop allting till ett armband. När jag var klar så hade jag en pärla för mycket, så det fick bli ett halsband.


Idag hade jag röd tröja på mig så det fick bli en röd pärla som hänger där i öglan.

Fick mycket beröm för mina smycken iaf. Men jag hade helrle gjort dem med riktigt färgglada pärlor, men eftersom jag ville ha stora pärlor så fanns de tinget annat att välja på. Jag är iaf nöjd med det.

Dagens plus: Jag stressar mindre på jobbet nu
Dagens minus: Jag funderar för mycket (på helknasiga saker)
Dagens fundering: Hur tänker folk egentligen???


Kommentarer
Anonym

Tack snälla du för de fina orden. Ska nog försöka att få till det den här gången. Få se om jag fattar och kan.

Hoppas du mår bra har förstått att det är lite för mycket för dig just nu. Kramar till dig!!!

2009-02-16 @ 22:39:53
Anonym

Det var jag som skrev men mitt namn föll bort.

2009-02-16 @ 22:40:44
Anonym

Men vad konstigt... det är jag Marianne

2009-02-16 @ 22:42:09
chruss

Snyggt halsband Agneta!

2009-02-17 @ 10:31:45
URL: http://chruss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0