Skapat för Mazzarin

Det har varit lite lugnt på alla pysselfronten och en del andra fronter senaste tiden, utom på stressfronten. Trycket över bröstet var 'bara' en muskelinflammation i bröstkorgen och jag dog inte som jag först befarade. Käkar Ipren och mår bättre.... Doktorn trodde det kunde vara stress.......efter inte ens en vecka på jobbet?

Det jag har skapat för Mazzarin är ett block att skriva upp viktiga saker i. Sådant man annars bara glömmer. Det är otroligt roligt att göra personliga block, så det rekommenderar jag er alla att prova.



Material:
Grön dotted cardstock (insidan)
Vit och rosa dotted cardstock
Mönstrat papper "Noel" från Prima marketing
Alfabete Frankie från Quickutz
Vit dekorgummi
Fjäril från Quickutz
Stjärnor
Pärlor
Band i massor allt från Mazzarin
Limprodukter från Glue Dots

Dagens plus: Nyklippt
Dagens minus: Tidsbrist
Dagens fundering: Vad ska jag hitta på i helgen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0