Ännu en dag....

Vissa dagar på mitt jobb får mig att känna mig som i den här helt underbara sketchen.



Men jag pratar ju inte med ekomomer, men jag har elever och jag jobbar på Cirkus Maximus. Vad mer beöver jag säga?

I lördags strosade jag runt på stan och hamnade inte helt otippat på Panduro. Shoppade loss på dekorgummi och har sedan stansat bokstäver och det blir ju jättefint! Har gjort tre kort med dessa bokstäver på. De två första är beställningskort och det är samma som beställt dem och det gäller samma fest. Så jag tänkte göra dem lika, men ändå inte...





Stämplen är från Stampsmith.

Det tredje kortet jag har gjort med mina egna thickers ligger på glitterlims-torkning, det kommer upp en annan dag.

Nu har jag fått hem mina nya skor. Vilka det blev? Jo, dessa


Åh de är så fina och de är så våriga! Underbart! Tyvärr är jag orolig för att de inte är så vita så länge till...

Dax för lite te och lite provkonstruktion

Dagens plus: Mina fina skor i den starka vårsolen
Dagens minus: Min fina röda hårfärg rinner bort med vattnet
Dagens fundering: Men varför ringer du överhuvudtaget till mig???



Kommentarer
Christine

Najsiga skor...spara på dom tills det är garanterat ler-fritt ute bara! =)



Möter dig i typ V-bro flera ggr i veckan, men du ser mig då aldrig!! ( nu bil, liten mörkblå focus) Ska blinka o tuta som en galning nästa gång!

2009-04-07 @ 13:18:09
URL: http://christineo.blogg.se/
Diana

Snygga skor, snygga kort!

2009-04-07 @ 19:18:58
URL: http://sayurii.blogg.se/
Annelie

Jaha... inget EFIT den här gången heller S



Ursnygga skor! Jag ska också ge mig ut på jakt efter vårskor. Det svåra är inte att hitta snygga skor, det svåra är att inte komma hem med alla!



Påskkram (snart är det Avesta!)

2009-04-10 @ 08:40:01
URL: http://www.tigerfamiljen.se
Gunvor

Jättefina kort, som vanligt ;) Och vilka ljuvliga vårskor! Själv kom jag hem med tre par häromdagen (!) - alla ... svarta!



Påsk-kramar,

Gunvor

2009-04-12 @ 16:54:07
URL: http://gunvors.blogg.se/
Anonym

Ja den där sketchen är helt underbar! Den fick mig genast på bättre humör när jag hade en dålig dag på jobbet (typ alla :-). Och jag har ju med ekonomer att göra...men jag räknar inte mig själv till den kategorin :-)

2009-04-15 @ 16:14:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0