Att beskriva någon med ett ord

Idag fick jag ett sms från en vän där jag blev ombedd att beskriva henne med ETT ENDA ORD. Jag skulle sedan, så klart, skicka detta sms vidare till alla mina vänner. Jag svarade henne med ordet 'fokuserad' och lät sedan nästan hela dagen gå innan jag skickade vidare detta sms. Jag är egentligen intne så mycket för såna grejer, men bestämde mig ändå för att skicka iväg detta för att se hur jag uppfattas. De flesta har så klart inte svarat (de tillhör väl samma kategori som mig :) ), men de som har svarat har skrivit dessa ord

Kreativ
One-of-a-kind
Levnadsglad
Inspirerande
Fantastisk-kollega
Rolig
Smutt
Bäst
Mumsig

Bara bra ord med andra ord :) Det är faktiskt löjligt svårt att beskriva en person med bara ett ord.

Idag har det varit ännu en stressig dag på jobbet. Jag hinner inte ikapp riktigt, jag håller näsan ovanför vattenytan men det är inte mer. I helgen ska jag kravla mig upp på land är min plan. Ordning och reda i hemmet och på jobbet är en plan. Ta hand om mig själv är en helt annan plan. Vackert väder kan man väl bara hoppas på? :)

Idag har jag monterat de stämplar jag köpte på mässan i helgen. Inte alla för mitt EZ räckte inte alla, två ligger här omonterade. Ska försöka hitta på något att göra med dem allihopa. Har ju en ATC-swap att ta tag i.

Dagens plus: Beröm
Dagens minus: Bilpolarna vill inte vänta en timme på fredag
Dagens fundering: ska 26:e bli Fritz-dagen?




Kommentarer
Gunilla

Det här har jag frågat min omgivning om (när vi träffats), ska sen sammanställa det hela i en lo är det tänkt. Håller med, det är verkligen inte lätt att beskriva någon med bara ett endaste ord.

2008-09-11 @ 12:29:41
URL: http://brunakatten.blogg.se/
Nettan

Vad fina kort du gör, jag blit inspirerad.

Du är välkommen att titta in i min blogg.

Nettan

2008-09-13 @ 12:58:10
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0