ÄNTLIGEN

Nu har jag kommit igång med badminton igen. Har bytt spelpartner och spelar nu mot Lena istället, eller med, eller vad det heter. Jag tror vi kommer spela jämna matcher och ha mycket skoj tillsammans. Som det känns just nu kommer jag ha lite träningsvärk imorgon, men det är det verkligen värt. Oj så skoj det är!

I lördags var jag på stan med Anna. Det var väldigt trevligt. Jag impulsköpte mig ett par stövlar. Inte precis något som min plånbok tyckte om, men fötterna var superglada!


Så ser de ut. Jag fick inget skav och inte ens ont i tassarna. Hade dem hela kvällen igår och dansade loss i dem och idag på förmiddagen så drog jag på mig dem utan någora problem. Ett bra köp. Så skönt att vara ritkigt nöjd :) Ville ha svarta egentligen, men de var slut.

Igår var jag på partaj i Kristinehamn. Det var dags för inflyttningsfest hos H. Kände inte en kotte på festen men åkte dit glad i hågen. Gjorde ett stopp hos M och S för att spana in det nya huset. De var båda i målartagen och det var mycket att fixa och greja, men oj så fint det blir. Ser fram emot den där parmiddagen, där även jag ska bli par ;)

Träfade massor med nytt folk på festen och fastnade för några tjejer som var supertrevliga. Och visst sa vi något om fest i Karlstad? Vi traskade (eller jag fick ju skjuts) till något som hette Varvet och det var supertrevligt. Där såg jag en av de sötaste pojkarna jag någonsin lagt ögonen på. Så jag nöjde mig inte med att titta på honom utan pratade en hel del med honom oxå. Han hade dock lite dåligt inflytande på mig, men det har väl alla karlar? ;) Pratade en del med en annan söt kille som faktsikt bor i Karlstad istället, men han hade en så otroligt dryg polare att jag bara inte stod ut. Vilket ärkepucko, så att säga.

Hur som haver var det skönt att krypa ner i sängen och sussa ett par timmar innan det var dax att åka till Karlstad igen.

När jag kom till Karlstad idag så gjorde jag något helt otippat. Jag åkte till Örsholmens IP för att kolla på pojkfotboll. Solen sken och det var trevligt att sitta på läktaren och umgås med Maria. Man får passa på att umgås den tid som finns. :)

Jag har gjort ett kort till en kollega som har blivit pappa.

Mina kollegor var otroligt imponerad och de ville att jag skulle hålla kurs på jobbet.... om jag orkar vore det roligt. Att jag sedan slagit in ett fint paket ökade på deras beundran. Ibland känns det lätt :)

Ska städa och fixa i veckan, för på fredag flyttar det in en kattunge hos mig. En alldeles liten söt och gullig kattunge. Vet inte hur gullig den är, flör jag har inte sett den, inte ens på bild. Men finns det fula kattungar? :)

Men nu är det dax att sova. Tror jag håller på att bli lite sjuk, jag nyser som en tok....det kan väl inte bero på de här stora lurviga dammtussarna som åker omkring utefter golvet?

Dagens plus: Att umgås med M
Dagens minus: Att min hjärna slutade fungera.
Dagens fundering: Hur ska det bli att träffa J?


Kommentarer
chruss

Ohhhhhhhhhhhhhhhh!

Vilka läckra stövlar!!!!!

2008-09-23 @ 10:25:46
URL: http://chruss.blogg.se/
Inger

Hej!



Läckra stövlar!

Jag har ändrat lite på textstämplarna men nu är det färdigt så titta gärna in! Jag kommer att göra beställning i nästa vecka. :-)

2008-09-25 @ 14:44:07
URL: http://ingerinspirerar.blogspot.com/
Eva-Lena

Snygga skor. Här var länge sedan jag kikade in.

Trevlig helg.

Kram

2008-09-26 @ 23:12:33
URL: http://www.evalena.blogg.
Anonym

2008-10-04 @ 15:36:16
URL: http://bralice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0