Bilar, elektronik och får

Ja, så löd informationen när jag skulle göra ett grattiskort.  Här är resultatet.

image585
Fåret är lite lösryckt, men det är där iaf :) Elektroniken består i resistorerna runt grattis-stämpeln. Tack Inola för bilen, jag hade inte fixat detta utan dig. Hoppas att beställaren (min far) blir nöjd nu då, imorgon kommer domen :)

Idag är det då sista dagen på lovet. Har jag gjort allt det där jag trodde jag skulle göra? Näe det har jag inte. Vad är mitt försvar? Det är snart påsklov. Hå hå ja ja, jag har haft ett bra lov där jag har försökt ta hand om mig själv och hoppa vidare med saker och ting. Vågen börjar åter peka neråt efter uppgångar och stillastående, nu är jag med i matchen igen. När det gäller kärleken är det fortfarande lite stiltje, eller är det bara lugnet göre stormen?

Nu ska jag slappa lite i TV-soffan och göra två kort till samma mottagare, det är knivigt men det är halvklart allting iaf. Imorgon är det upp i ottan som gäller och efter det kan vad som helst hända :)

Dagens plus: Brunch på stan, även om det var utan sällskap
Dagens minus: Sista dagen på lovet.
Dagens fundering: Varför har jag alltid löjliga ursäkter att INTE gå och träna?


Kommentarer
Primia

Så läckert kort, många fina och inspirerande saker hade du här i din blogg.

2008-03-02 @ 20:30:10
Ingrid - Inola

Åhhh, vilket häftigt kort! Det lät ju onekligen som en ganska svår utmaning att få med de tre helt olika komponenterna på ett och samma kort, men jag måste säga att du har lyckats utmärkt. Kul att jag kunde assistera med bilen :-D Ha en bra vecka på jobbet, här i Gbg känns sportlovet (V7)väldigt avslägset redan och man längtar efter lediga påskdagar.

2008-03-02 @ 22:19:59
URL: http://inola.blogg.se
Anna Smid

Fint kort! Kul idé med resistorerna!
Känner igen mig i att man inför ett lov har tusen saker som man tänkt göra nu när man har så mycket tid! Plötsligt är det söndag och lovet är slut och inte blev det så mycket gjort minsann! Men precis som du har gjort så är det viktigt att rå om sig själv. Loven är ju till för återhämtning!
Ha en bra vecka!
Hälsningar Anna

2008-03-03 @ 05:30:14
URL: http://www.smid.zoomin.se
DesignAnnique

Så häftigt det blev! Jag gillade verkligen resistorblomman, ska försöka stuva ner idéen i minnesarkivet och lifta den idén någon gång.

2008-03-03 @ 20:50:13
URL: http://designannique.blogg.se
Marja

Ohhh instämmer med föregående talare!! Resistor blomman är ju bara för bra!!!

Kram Marja

2008-03-03 @ 21:56:55
URL: http://marjas.blogg.se/
Elisa

Det där bilkortet var väldigt läckert!

2008-03-04 @ 22:08:51
URL: http://www.elwa.se/galleri


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0